Indskrivning

Sådan får du dit barn skrevet op til Ærø Kommunale Dagpleje

På Ærø er der pasningsgaranti for børn i alderen 0 år til skolestart. Dagplejen er for alle 0 til 3-årige. Børnehaverne kan benyttes fra dit barn fylder 3 år.

Hvordan?

Opskrivning/udmeldelse foretages digitalt på borger.dk.

Hvis du ikke har NEMID, kan du henvende dig til pladsanvisningen, der er en del af Borgerservice

Hvornår?

Indmeldelse: Vi anbefaler, at barnet skrives op ligeså snart du ved, der er behov for pasning. Pladserne uddeles primært efter først-til-mølle-princippet.

Udmeldelse: Skal ske digitalt med en måneds varsel til den 1. eller 15. i måneden.

Hvor meget?

Dagplejen heldagsplads koster kr. 2.895 pr. måned.

Deltidsplads ved barsel koster Kr. 2.018 pr. måned.

Deltidsplads ved kombinationstilbud koster Kr. 2.018 pr. måned.

*) Se information her

Hel eller delvis friplads kan søges, hvis husstandens samlede personlige indtægt er under 576.800 kr.

I tvivl om noget ?

Yderligere information findes på kommunens hjemmeside og ellers er du velkommen til at kontakte pladsanvisningen i Borgerservice